Marketing

Každá firma se snaží vypořádat s podobnou výzvou: jak se odlišit od konkurence a jak budovat vztahy se svými klienty. Jak nebýt firmou od které lidé kupují, ale firmou kterou mají také rádi.

Služby

Vedu workshopy zaměřené na strategii značky a marketingovou komunikaci

  • Marketing management
  • Identita značky
  • Customer Insight
  • Reklama a design

Trénuji prodejní dovednosti v oblasti komplexních a konzultačních služeb. Kromě treninku pracuji s klienty na přípravě obchodních nabídek a marketingových materiálů

  • Challenger Sale
  • SPIN Sales
  • Příprava obchodních nabídek 
  • Vyjednávání 

KONZULTAČNÍ PRODEJ

Trénink je určen pro obchodníky, konzultanty a manažery, kteří se podílejí na získávání nových zakázek, jednají s klienty, připravují nabídky a identifikují nové příležitosti. Při tréninku používám metodu SPIN a Challenger Sale.

KONZULTAČNÍ PRODEJ

brand positioning

Průvodce procesem koncepční práce se značkou.

Proces začíná výzkumem a končí aplikací značkové strategie na externí a interní komunikaci. Na realizaci programu spolupracuji s konzultační skupinou Hrivnák.

 

brand positioning

marketingové zadání

Na počátku práce se značkou je formulace zadání a sladění očekávání mezi managementem a marketingem.

Jakou roli bude hrát značka v marketingové strategii? Jaké stanovíme měřitelné cíle? Jak bude organizován proces řízení značky? Jaké ekonomické přínosy si od značky slibujeme? 

marketingové zadání

Marketing 101

Trenink marketingu pro nemarketéry.

Tento treninkový koncept je určen manažerům nemarketingových oddělení: IT, finance, HR a podobně. Cílem je přitom poskytnout základní orientaci v oblasti marketingu a najít relevantní spojení se specializací účastníků. 

Marketing 101